Artikel - Ett flippat sätt att undervisa

Jag har skrivit en artikel som handlar om fenomenet Flipped Classroom. Det går att läsa min artikel Ett flippat sätt att undervisa här

För er som precis har hittat till min sida så finns ett fördjupningsarbete som behandlar alfabetisering av ungdomar, alltså hur man lär ut läs- och skrivkunskaper,  i inlägget nedanför detta. 
 
För er som vill höra mig tala om "Har alla samma möjlighet till godkänt betyg i alla ämnen?" är välkomna till Malmö Högskola den 26 februari kl 08-17. Det är en konferens som kommer att behandla Globala utmaningar i en ämneskontext där jag och mina lärarstudentkolleger kommer att stå för fortbildningen. Det kommer att vara affischerat så att ni kommer rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback