Kaffe Ejstresso

Jag börjar på nytt jobb idag. Jag börjar dagen med att sova över tiden. Jag går upp och tänker att det är lugnt - jag hinner med bussen. När det är nästan alldeles försent kommer jag på att bussen jag ska åka med går från en annan hållplats som ligger ca 15min bort och inte den hållplats som ligger 3minuter från lägenheten. Solen skiner och det är varmt, så jag kastar på mig tunna ytterkläder. Påväg till bussen slår vädret om och det blåser och kommer mörka moln. Det blir kallt. Jag hinner precis i tid till hållplatsen, efter alldeles för mycket stress. Bussen är försenad och jag fryser... Kommer med bussen, en timme kvar till jobb, så nu satte jag mig här för att påbörja min dag på det sättet som får mig att må bra! En stor kopp kaffe UTAN stress!
 
Som Tobbe sa: "Kaffe Ejstresso!"
Jag kommer nog att bli stammis - det känner jag på mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback