Utflykt

Min dag började med en jättetråkig föreläsning. Jag har underbara personer runt omkring mig som försöker peppa mig, men jag klarar inte av att koncentrera mig längre! Det är så omotiverande och framför allt tråkigt. För att bryta denna extremt tråkiga tillvaro och få tillbaka lite glädje i livet så åkte jag och min älskling på utflykt idag. Det blev en 7timmars utflykt till Torekov, Båstad och Hallandsåsen! Det var så extremt vackert!

Vi promenerade bland små hus och kollade in småbutikerna i Torekov. Sedan åkte vi till Båstad och försökte oss på att luncha på Café Utsikten, men de hade bara öppet på helgerna så vi hittade ett annat ställe nere vid havet istället. Efter det promenerade vi lite längst med hamnen innan vi hoppade in i bilen och åkte upp till Hallandsåsens vackra skogar, där vi fikade efterätt och klappade får och lamm.

Extremt vacker dag med den vackraste människan på jorden! Jag kan inte påstå att motivationen blev bättre, men glädjen över allt det fina i livet kommer att stanna ett tag till iallafall! Ibland behöver man extra fina dagar för att orka med tråkiga eller jobbiga saker. Mitt "problem" är ju ändå bara omotivation mot studierna, så det är inte så illa som jag får det att låta ibland! Haha.
 

 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback