Osammanhängande babbel

Idag har jag legat och myst på soffan tillsammans med katterna och spelat Tales of Symphonia till Game Cube. Jag skickade även in min rättade och korrekturlästa hemtenta idag. Igår såg vi klart på Twin Peaks. Jag är väldigt splittrad över slutet. Klockan 8 imorse började dem att borra, de höll på i 30minuter och sedan var det tyst. Varför måste de alltid borra på morgonen och väcka en för att sedan vara tyst? Jag är tacksam över att det var tyst resten av dagen däremot. Jag har även varit ut och ätit tillsammans med mannen i mitt liv! Det var gott. Jag var inbjuden på knytkalas-frukost och flera fester idag, men jag orkade inte. Jag är så slut. Fast samtidigt ångrar jag mig lite över att jag inte gjorde något av idag. Men samtidigt har det varit så skönt. Om en timme ska David skjutsa några vänner till flygplatsen. Det finns inte plats i bilen för att jag ska kunna följa med. Nu ska jag hålla honom sällskap och hålla honom vaken tills han ska köra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback