Någonstans långt ner i Sverige

Jag har varit lite frånvarande ett tag eftersom jag gav mig ut på en mini-semester till Säffle! Där spenderade jag tiden tillsammans med Hannes och hans två hundar Lucy och Nellie. Det blev en massa prat, soffmys och promenader. Det var så skönt att bara lämna alla skolböcker hemma och bara tänka på mig själv och ha kul med gamla vänner. Kamilla dök upp på Lördagen och jag har inte träffat henne på ca 6år!! Ingenting spektakulärt hände och det var väldigt skönt! Vi såg på gamla filminspelningar som vi gjort tillsammans för många år sedan. Det kändes väldigt bra för själen och det känns lite småtrist att vara hemma igen. Ibland vill jag kunna stanna tiden och bara andas ett tag. Det var lite så det kändes där i den lilla staden "någonstans långt ned i Sveeeerige", vilket är en passande beskrivning som jag gav till min pappa en gång när han undrade vart jag höll hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback