Ensam hemma

Idag åker min sambo David till Tyskland. Det kommer att bli väldigt tomt ett tag. Men förhoppningsvis kan jag hitta en kattvakt så att jag också kan åka iväg till Hannes över kristi himmelsfärdshelgen. Annars har idag bara varit en väldigt lugn dag. Vi har hemarbete idag, men jag har gjort det mesta redan så jag kan njuta av det fina vädret istället! Mmm. Idag kommer också Angel hem efter att ha varit bortrest ett tag, så jag kanske hinner boka in en kaffepaus med henne. 

Min hyresvärd hade stängt av vattnet imorse utan att sätta upp lappar. Det var sådär lagom irriterande! Jag är så trött på det eviga renoveringsarbetet som aldrig verkar ta slut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback