Balkongen

Efter dagens föreläsning så följde jag med Angel på stan och letade efter blommor till balkongen. Vi hittade inga blommor, men vi lunchade på en indisk restaurang. Jag älskar indisk mat. Det är min favorit mat. Speciellt Chicken Tikka Masala, mmm! Efter det åkte vi till Väla köpcentrum. Där hittade vi det vi letade efter inne på blomsteraffären Flower Team. Jag fick med mig 12plantor för 100kr och det var alldeles perfekt för balkongen! Efter att ha åkt hem till Angel där vi kaffe pausade ett tag så gick jag in och började hålla på med balkongen. 

Jag började kl 18 och blev klar vid 23. Jag planterade alla blommorna men sedan bestämde jag mig för att sortera bort massa skräp som legat i ett hörn och tagit plats. Jag putsade alla hyllor och lådor och rengjorde golvet under tralldäcket, osv osv. Det var inte så jätteintressant och jag tror jag blev lite förkyld. Men nu ser balkongen superhärlig ut! Jag ska ta kort och visa lite senare, för det är för mörkt nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback