Sommarlov

Nu har jag inte skrivit här på några dagar. Väldigt lite men fortfarande väldigt mycket har hänt. Jag har varit på picknick med fina vänner, spelat Ni no Kuni och börjat läsa Sanningens Svärd av Terry Goodkind igen. Jag är på den sista boken i Sanningens Svärd serien. Jag har inte läst sedan Oktober eftersom skolan tog upp så mycket tid och jag har inte orkat att läsa en enda sida mer än vad jag var tvungen till eftersom vi hade så himla mycket kurslitteratur att läsa. 
 
Imorgon är det midsommar och Ullis och Rasmus kommer hit och firar med mig och David. Det ska bli så kul att träffa dem igen!! Jag njuter för fullt av mitt sommarlov. Det är sådär lagom lugnt och fint med vänner och slappande! Bra kombination! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback