Mio 5år

Det är fem år sedan jag hittade en av mina bästa vänner, som jag sedan döpte till Mio på grund av sitt konstanta "mioooo miooo miooo" jamande och med förhoppningen om att han skulle bli Mio min Mio. Om jag hade vetat då hur mycket arbete, pengar och tid jag skulle komma att lägga på honom för att få honom frisk och tam så är jag inte så säker på att jag skulle ha vågat att plocka hem honom. Men idag när han kryper upp och vill gosa eller när han tittar på mig med sina stora kattögon så känner jag att allt var värt det. Han var värt allt. Jag kan med säkerhet säga att jag inte kommer att göra om det igen, men jag är glad att jag gjorde det. Jag kommer alltid att ha ett speciellt band till min Mio. Min första katt. Jag ser fram emot många år tillsammans med honom och resten av vår lilla familj!
 
Fem år sedan
 
Idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback