Instagram

Jag uppdaterar min Instagram dagligen. För er som inte vet så är Instagram en gratis fotodelnings-applikation och socialt nätverk som finns tillgänglig för iPhone, iPad, Android, Windows Phone m.fl. Det är jättelätt att sprida sina bilder till en stor publik med bara några få klick och applikationen har även möjlighet att posta bilden på flera sociala nätverk samtidigt. Den har även ett inbyggt simpelt fotoredigeringsprogram som är perfekt för nybörjare.
 
Alla bilder är tagna av mig om jag inte har skrivit något annat. Alla bilder är även tagna med min iPhone 4S och redigerade direkt i iPhonen med diverse appar. Jag gillar att prova på nya saker hela tiden och jag letar fortfarande efter min egen stil.
 
Om du har Instagram så skriv gärna ditt användarnamn i kommentarfältet så att jag kan spana in din foto-feed!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback