Baby Shower

Idag började jag min dag rätt så tidigt. Jag var in en snabbis till Angel och hämtade presentpapper och snackade lite. Efter det slog jag in mitt paket till Melissas Baby Shower. Hon ska få en dotter i Augusti och därför firas det med en baby shower-fest med hennes väninnor! På väg hem till Melissa på eftermiddagen mötte jag Evelina vid Knutpunkten och vi tog bussen tillsammans till ett villaområde i utkanten av Helsingborg. Det var så mysigt att prata med Evelina, för det var länge sedan vi sågs senast!
 
Baby Showern var väldigt mysig!! Det var så fint ordnat och det var en massa fina personer där. Melissa och de flesta av hennes vänner är från Brasilien. Jag kände bara Melissa och Evelina, men alla var jättetrevliga och jag hade jättekul när vi lekte en massa lekar. Allt var bra gentomtänkt med baby-tema! Jag vann ingenting, jag var däremot väldigt duktig på att förlora och att svara fel, haha. Sedan bjöds det på jättegod smörgåstårta, pajer och tårta.

Senare på kvällen åkte jag och Evelina hem. Usch vilken storm det var! Det åskade, blåste och verkligen öste ner litervis med vatten! Jag var helt genomdränkt när jag kom hem. Jag var inte hemma länge innan Ashwak hörde av sig och ville ta en långpromenad. Hon åker till Iran och Irak imorgon och är borta i 2månader. Jag tycker såklart att det är en väldigt lång tid! Jag är ju van vid att smsa, prata och träffa henne typ varje dag! Det blev en jättefin men kall kväll. Det var iallafall inget regn, med det var bara 12grader ute, brrrr! Vi tog en ca 2timmar lång promenad och nu sitter jag hemma under ett varmt täcke och njuter av att bara ta det lugnt efter en helt fantastisk dag! Dagen avslutades vackert med att min älskling gav mig en bukett med jättevackra blommor! Jag känner mig så tacksam och glad över alla underbara människor som förgyller mitt liv! Jag verkligen pirrar av lycka!
 
Inatt ska jag njuta av en riktigt bra bok och imorgon ska jag njuta av en låååång sovmorgon. Det ska spöregna hela dagen imorgon, men det ska bli skönt att ha en riktig lugn mysdag med min älskling.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback