Andas

Jag har tagit en liten paus och bara njutit av livet den senaste tiden. Så därför har min blogg blivit lite tom den senaste veckan.

Vi firade midsommar med Ulli och Rasmus, det var jättemysigt! Det blev en lugn midsommar för oss. Vi spelade Alias, ett spel där man ska förklara ord genom att använda andra ord och meningar. Vi åt nypotatis och sill här hos oss och sedan promenerade vi ner till stan och satte oss och tog några öl på Hamnkrogen. Vi satt ute nästan hela kvällen, men när det blev för kallt så gick vi in på en annan krog och tog några öl till. Jag vaknade sådär lagom bakis på Lördagen. 
 
På Söndagen var jag ut och shoppade en massa kläder tillsammans med David. Det blev en del nya sommarbyxor och linnen. Men så som vädret har varit den senaste tiden så har jag faktiskt mest gått runt i höstjackan och jeansen. Fy vad kallt det är!! Vart tog sommaren vägen?!

Jag har hunnit med en vända på Ikea med Angel och även några promenader. Hela veckan har varit väldigt långsam, mysig och slapp. Vädret har ändå inte sammarbetat. Jag vill bada. Det spöregnar. 

Justja! Kaostentan gick bra!! Så skönt att äntligen veta hur det gick, jag hade inte velat skriva om den där hemska tentan. Det var den drygaste tentan hittills, men bara för att de var så extremt sega på att ge oss information om den. Dessutom ändrade de informationen och upplägget på tentan i sista minuten verkligen. De borde skämmas över den kursen. 49 av 85 elever klarade den inte av olika anledningar. Jag undrar varför? Pfft.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback