The Sims 3

Idag är en riktig soffmysdag! Det är inga föreläsningar och det spöregnar utomhus. Jag är så glad över att jag tog vara på solen de här senaste två dagarna. Igår var jag ute på en riktig långpromenad i solen och när jag kom hem hade min älskling köpt och installerat The Sims 3 på min Macbook Pro! Efter det så kan ni ju lista ut själva vad som hände. Det blev inte ens något Twin Peaks serietittande, som annars är en viktig kvällstradition. Nej, jag satt med The Sims 3 hela kvällen och långt in på natten. Jag fick tillochmed David att bli så nyfiken på spelet så han installerade det på sin dator också. Annars är han mer av en logik-simulatorspelare, där hans favoritspel är spel som Sim City 2000 och Sim City 5.
 
 
Här är en gammal bild på Arya. Men jag tycker den här speglar väldigt bra vad det är för dag idag. Lite grå, dyster, sömnig dag. Det känns som om idag är en Söndag dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback