Rollspel

Jag och mina vänner Mattias, Linus och Emelie har från och till i flera år skrivit på ett skriftligt rollspel tillsammans. Jag satt och kollade igenom gamla kapitel från 2003. Det är nu 10år sedan vi började att skriva där. Jag hittade en massa gamla bilder som jag ritat på mina karaktärer som jag styr i historien. Det var jättekul att nostalgitrippa lite! Jag blev så inspirerad så jag gjorde en snabbskiss på en av mina favoriter! 
Jag önskar verkligen att jag hade mer tid till att få vara kreativ. Det skulle vara så befriande att slippa känna sig pressad från olika håll. Jag har inte ritat på flera månader och jag har ingen energi att försöka mig på något jätteprojekt. Och ändå så är det ett jätteprojekt som jag är mest sugen att ge mig på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback