Mysfrukost

Idag började de att slipa golv i lägenheten under oss klockan 8 på morgonen. Som ni kanske förstått så är jag något trött på det eviga oljudet. Min dag räddades av mysfrukost hemma hos Ashwak. Vi satt bara och pratade om roliga saker. I tentaperioder så glömmer man att man är en människa med ett liv. Kanske just för att man inte har något liv. Det är jätteskönt att vi båda blev klar med vår tenta igår. Det enda vi ska göra idag är att rätta lite stavfel. 

Efter den fina förmiddagen så gick jag och hälsade på Angel och jag hjälpte henne att vårstäda lite. Efter alldeles för många cigg- och kaffepauser blev jag trött och gick hem. Jag trodde det skulle vara tyst när jag kom hem, men neeeej då. De borrade fortfarande!! Det har äntligen blivit tyst, så nu ska jag ta en power nap och sen när jag vaknar ska jag ta itu med det snabba men tråkiga rättningsarbetet av tentan. Sen ska jag skicka in den och fira med cider! Woohoo!
 
 
"Vänner är den familj vi själv väljer"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback