Foton

Eftersom jag har fått frågor om bilderna jag postat här i bloggen så tänke jag passa på att säga att det är jag som har tagit alla foton om jag inte säger något annat. Det kan hända att jag lånar andras bilder i framtiden, men då kommer det att stå vem det är som har fotograferat bilden. Det är även jag som har gjort allt annat som dyker upp här; grafik, foton, text osv.
 
Var snäll och respektera att jag inte vill att mina bilder lämnar min blogg. Ta gärna kontakt med mig genom kommentarfältet om du vill nå mig eller låna någon bild. Ett mail om att du har skrivit kommer att skickas till min mailadress. Om du vill hålla det mer privat så be mig att kontakta dig på din mail, då jag inte vill ge ut min mailadress för tillfället.
 
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback