Borra ihjäl mig

Jag är sååå trött. Jag gick och la mig alldeles för sent, eftersom de borrade så länge igår. Jag har en hemtenta att skriva och jag delade upp tiden mellan uppgifterna så att jag ska göra klart EN uppgift om dagen. Men jag blev klar så sent eftersom jag började skriva sent som sagt. Så vaknar jag av att de borrar idag igen! De har borrat sedan kl 8. Jag har så ont i magen och är jättetrött och känner mig så ledsen eftersom det aldrig är tyst här under vardagarna. 
 
Jag har legat i soffan i flera timmar och stirrat i taket och maggosat med kattungen. Hon vill bara vara nära och ha kärlek hela tiden och det är precis vad jag behöver nu! Jag blev däremot lite mindre glad över att jag hittade mina hörlurar till min iPhone - söndertuggade. GAAAH.

Appropå kärlek och Appleprodukter så var David på arbetsintervju igår hos Apple. Han har 50/50 chans att gå vidare och bli anställd på den nya Apple butiken som kommer att öppnas här i Helsingborg! IIH, jag håller tummarna! Jag bad en av mina bästa väninnor, Ashwak, som är muslim att be till Gud för min sambos skull. Jag sa att om hon gör det så ska jag be till den kristna guden. Med två gudar på min sambos sida så skulle han säkert få jobbet. Ashwak började gapskratta och förklarade för mig att det är en och samma Gud. Idag har hon redan hunnit pika mig flera gånger att "Med två gudar på vår sida så klarar vi den här tentan!"
 
 
- Med två gudar på vår sida så klarar vi den här tentan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback